25.4.10

Sista natten med gänget

Sebb har fått jobb på Weekday i Oslo. Appel på H&M i Stockholm. Vilma på Din Sko. Och jag. jag har inte fått något jobb. Krävs visserligen att man söker jobb då även, men jag har inte kommit över något som jag har funnit tillräckligt intressant. (Bra ursäkt där..ha ha)

Splittringen är ett faktum. Två månader kvar i skolan och alla ska ut åt olika håll. Det kommer att bli en stor saknad. Våra små gatherings med singstar och vin.

Igår var antaligen sista natten med gänget. Lika kul som alltid.

Dock med ett tråkigt syfte.


Idag har jag inte kommit längre än till soffan. Pilotavsnittet av Sons of Anarchy och ett avsnitt av californication har blivit sedda. Sons of Anarchy kan nog bli en riktigt intressant serie att följa. Den handlar om ett kriminellt MC-gäng i californien.
Nu ska det tillagas lite lunch för att sedan dra till Lisa och ta måtten till tärn-klänningen. Ingen bra dag för detta projekt känner jag, men vad göra? Hellre att klänningen är lite för stor än för liten när det bär av.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar