7.5.10

To the North..

Fredag.

Jag överlevde veckan, känns fantastiskt. Det har nog varit en av de mest krävande veckorna på väldigt väldigt länge. Praktisk hemtenta, salstenta, planeringsrapport färdig och inlämnad, åka hit och hämta prover, åka dit och skriva ut, intervju på IKEA. GAH!
Det jävligaste är att det inte känns som att man kan andas ut riktigt än. Egentligen inte förrän om fem veckor.

My ex is killing me.. ex-jobbet alltså..

Nu är det fredag eftermiddag och mitt tåg till Norrland och examensarbete går imorgon. Lägenheten ser ut som hejkomochhjälpmig och jag har inte packat. Massa papper att gå igenom som ska med upp och allt vad det innebär.

Men jag gillar det. Det är något bra på gång, det känner jag. Bara att härda ut ett litet tag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar