10.1.10

Jullov

Har varit i min hemstad Sundsvall över jullovet. Det var blandade känslor och fruktansvärt kallt.
Firade nyår i en otroligt vacker gammal folkets hus-lokal, där allt var bevarat i orginalskick från 50-talet. Till och med skyltar som lyste när det var damernas eller herrarnas tur att bjuda upp till dans satt på väggen och lös om vartannat under kvällen.
Lokalen var optimal till nyårsfestens tema; Pinuppa/Rockabilly. Det var en otroligt rolig tillställningen där de flesta gått ALL IN och var otroligt vackra. Men min syster var nog vackrast av dem alla.

Snö var det även gott om i Sundsvall. Vilket jag njöt av till fullo de första dagarna. Men sedan blev det aningen tröttsamt, speciellt när det blev -18 grader ute. Jag höll mig mestadels inomhus, läste boken "bitterfittan" av Maria Sveland.
M.Y.C.K.E.T B.R.A.







1 kommentar:

  1. Du var otroligt vacker du med, som alltid. Det var trevligt att få ha dig här i några dagar. Ser fram emot nästa gång. Puss o Kram Sis

    SvaraRadera